top of page
  • צוות ויזיט

רוב הקונים רוצים סיור וירטואלי בנכס

הדמיה של סלון מתוך סיור וירטואלי בנכס
הדמיה של סלון מתוך סיור וירטואלי בנכס

סקר צרכנים שיצא לא מזמן בארה"ב מראה שרוב בעלי הבתים מחשיב סיור וירטואלי בכנס חשובים מאוד להבנת הנכס שהם שוקלים לרכוש.

הסקר, שפורסם על ידי ענקית הטכנולוגיה הנדל"נית Zillow, חוקר לעומק את התכונות וההעדפות של הקונה האמריקאי הממוצע, והתוצאות אמורות להשפיע על כל מי שמוכר נדל"ן.

קונים מצפים לסיור וירטואלי בנכס

סיורים וירטואליים תלת-ממדיים לנדל"ן קיימים כבר מספר שנים, אך רק בשיא הקורונה הם התפרסמו באמת. בניגוד למגמות טכנולוגיות אחרות מאותה תקופה, סיורי התלת-ממד המשיכו לצבור פופולריות גם אצל מוכרים וגם אצל קונים גם לאחר תום הסגרים.

שני שליש מהקונים אומרים שסיור וירטואלי בנכס מעניק להם הבנה טובה יותר של המרחב מאשר תמונות סטטיות או הדרכות וידאו, ו-61% מתוכם היו רוצים שיותר מודעות נדל"ן יכללו סיורים תלת-ממדיים.

1 מתוך 3 מעדיפים סיורים תלת-ממדיים על פני ביקור בנכס

נתון נוסף שצמח משמעותית משלפני הקורונה הוא מספר הקונים הפוטנציאליים שמעדיפים לבדוק נכס פוטנציאלי באמצעות סיורים וירטואליים תלת-ממדיים על פני הגעת פיזית לדירה או לבית.

למעשה, שליש (32%) מכלל הקונים מעדיפים צפיות תלת-ממדיות מרחוק על פני סיורים פיזיים בנכס.

המספרים הללו מתיישבים היטב עם חלקם של הקונים שמרגישים בטוחים מספיק לתת הצעה לאחר סיור תלת-ממדי בלבד.

חצי מהנסקרים היו קונים הצעה לאחר סיור תלת-ממדי בלבד

כעדות לכמה שטכנולוגיית הסיורים התלת-ממדיים התקדמה, יותר מחצי (54%) מהקונים אומרים שהם היו מציעים הצעה על נכס שראו רק מרחוק באמצעות סיור וירטואלי.

סיורים תלת-ממדיים שוב מוכיחים שהם בין הכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר לסוכני נדל"ן ולכל מי שמוכר נכסים. למעשה, אנו סבורים שסיורים וירטואליים צריכים לשחק תפקיד משמעותי בכל אסטרטגיית שיווק נדל"ן, כפי שתוצאות הסקר מראות.

סיורים תלת-ממדיים לשיווק בתים חדשים "על הנייר"

כפי שהסקר מראה, סיורים וירטואליים תלת-ממדיים הם אחד מהכלים הטובים ביותר לסוכני נדל"ן. אך עד כה הם היו זמינים רק לנכסים קיימים. לפרויקטים חדשים ובניות עתידיות, פיתוחים וסוכנים עדיין צריכים לפנות לחברות הדמיה אדריכלית.

הדמיית נדל"ן התקדמה רבות מאז שטכנולוגיות דיגיטליות נכנסו לחיינו, אך רוב חברות ההדמיה התלת-ממדיות עדיין מייצרות תמונות סטטיות דו-ממדיות וסרטוני הליכה.

פתרונות אלו מיושנים. רוב הצרכנים לא שבעי רצון מתמונות דו-ממדיות ומוצאים אותן משעממות. כתוצאה מכך, הן לא מציעות את אף אחת מהיתרונות השיווקיים של סיורים תלת-ממדיים שנדונו במאמר זה.

כפי שאנו רואים, כל אסטרטגיית שיווק נדל"ן ששווה משהו צריכה להתחשב בסיורים תלת-ממדיים כחיוניים למשיכה והמרת קונים פוטנציאליים. ולמזלנו, עם ויזיט, כל אחד יכול לקבים סיורים מרהיבים באפס מאמץ .

Comments


bottom of page